سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین شرکت های دانش بنیان مورد حمایت

 

شرکت های دانش بنیان مورد حمایت

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس_معصومه شیری ؛ وقتی از دستاوردهای بی‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در سال‌های اخیر سخن می‌گوییم اولین سوالی که برای مردم  پیش می‌آید این است که چرا نتیجه علم و فناوری این شرکت‌ها در زندگی روزمره‌مان قابل لمس نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس : گروه مهندسی و صنعتی ثمین به عنوان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با به کارگیری نیروهای متخصص و دانش روز در زمینه انواع کفپوش اپوکسی ، پلی یورتان و عایق رطوبتی فعال و با بیش از 15 سال سابقه در این عرصه سعی بر زضایت مشتریان خود دارد و برندی خوشنام در زمینه رنگ ها و کفپوش های صنعتی در سراسر کشور می باشد.

بهبود شرایط زندگی مردم و رفع مشکلات در هر کشوری در گرو پیشرفت عملی و به کار بستن یافته‌های علمی است. در این میان جامعه دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش می‌کنند با تکیه بر دانش و علمی که فراگرفته اند برای مشکلات ریز و درشتی در کشور وجود دارد راه حل‌های عملیاتی ارائه کنند و در مسیر تجاری سازی و تولید ثروت از دانش گام بردارند.اما در برخی از موارد دستاوردهای این شرکت‌ها در سایه بی توجهی مدیران تنها به کالای لوکس فناورانه‌ای می‌شود که در جای درست خود قرار نگرفته و نمی تواند مشکل یا نیازی ازکشور را برطرف کند. از این رو لازمه‌ی تحقق این گام بزرگ، وجود حلقه‌‌ی مفقوده‌ای است که بتواند با بهم رسانی‌ محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مدیران تصمیم‌گیر در نهادها و سازمان‌های مختلف به صورت عملیاتی و کاربردی دانش و توان این شرکت‌‌ها را در قسمت‌های مختلف کشور بکار بگیرد   .

شرکت بوینگ با رویکرد ساخت کفپوش های هواپیماهای 747 در جهان پیشتاز می باشد.

*رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران چیست؟

در همین راستا نخستین نمایشگاه و «رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران 1401» به همت نهاد ریاست‌جمهوری و با حضور 800 غرفه،  از 2 تا 4 مردادماه در مصلای تهران برگزار شد تا حلقه وصلی باشد میان مدیران کشور و شرکت‌ها،موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های مهم کشور هستند.

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران،رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی نمایند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام نمایید. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکت‌ها و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش‌ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

منبع :رزین اپوکسی